menu

Αρχική About me σκέψεις blogging παίζοντας με τις bloggers guest posts Οι ιστορίες μου

logo

οι μικρές μου στιγμές...τόσο μικρές...αλλά τόσο μεγάλες!!!

3 Σεπ 2016

59+1 πράγματα για εμένα!

Αυτές τις μέρες βλέπω πολλές κοπέλες να παίζουν ένα παιχνίδι που ξεκίνησε η Μαρίνα από το Little box of Luv.Ομολογώ πως έχω γελάσω τρελά με κάποιες και διαβάζοντας χτες το βράδυ την Μάρθα,αποφάσισα να παίξω κι εγώ!΄Ώρα για τα αποκαλυπτήρια λοιπόν!


  1. Όταν ήμουν μικρή,έπεφτα συνέχεια!Λες και υπήρχε κάποιο χέρι και με έσπρωχνε!
  2. Έμαθα ποδήλατο σε μια κατηφόρα!Ευτυχώς,ο τοίχος που με σταμάτησε μου άφησε μόνο γρατζουνιές...
  3. Όταν ήμουν 3,πήρα μια βαλίτσα για να φύγω από το σπίτι γιατί με μάλωσε ο μπαμπάς μου...με πρόλαβαν στην πόρτα...
  4. Στο νηπιαγωγείο με αγαπούσε ένα αγοράκι με το επίθετο Μπουφές κι εγώ έκλαιγα γιατί δεν ήθελα...
  5. Με περνούσαν όλοι για αγόρι κι εγώ τους έλεγα "δεν είμαι!Κοίτα,φοράω σκουλαρίκια!"...αυτό πια δεν ισχύει σήμερα,μιας και φοράνε και τα αγόρια πια...
  6. Τέλειωσα το γυμνάσιο με μόνο 1 απουσία!
  7. Στην τρίτη λυκείου,ήμουν η μόνη απουσιολόγος που κόντεψε να μείνει από αδικαιολόγητες απουσίες...
  8. Είχα μια φιλόλογο που μόλις έμπαινε στην τάξη έλεγε "Σταύρου πέρασε έξω!"."Μα δεν έκανα κάτι",έλεγα και απαντούσε "Το ξέρω,αλλά θα κάνεις!"...
  9. Έπαιζα μπάσκετ 13 χρόνια.Αν και το λάτρευα,σταμάτησα για να κάνω παιδί.
  10. Στην 1η μου εγκυμοσύνη έβαλα 25 κιλά!
  11. Στην 2η 19 κιλά!
  12. Ακόμα δεν έχω καταφέρει να χάσω τα κιλά της εγκυμοσύνης!(χιχιχ)
  13. Είμαι εξαρτημένη από τον καφέ!Πίνω 4-5 την ημέρα...
  14. 'Εχω νεύρα νταλικιέρη...αλλά καρδιά μικρού παιδιού...
  15. Είμαι πολύ κοινωνικη,σε σημείο να μου λένε πως θα έπρεπε να δουλεύω στις δημόσιες σχέσεις
  16. Είμαι τρομερά ετοιμόλογη!ένας συνάδελφος μου είπε πως μπορεί να σκέφτεται 3 μέρες τι θα μου πει κι εγώ θα του έχω πάλι έτοιμη απάντηση!
  17. Είμαι πολύ ειλικρινής.Ακόμα κι όταν θέλω να πω ψέματα,φαίνεται στα μάτια μου...
  18. Έχω υψοφοβία!Όταν πάμε βόλτα στην παραλία της Θεσσαλονίκης,δεν περπατάω ποτέ στην άκρη γιατί φοβάμαι μήπως πέσω...
  19. Έίμαι μαλωμένη με τον ύπνο.Πριν λίγα χρόνια ξυπνούσα κάθε 20 λεπτά...ευτυχώς τελευταία καταφέρνω να κοιμηθώ σερί 5-6 ώρες
  20. Ακούω όλη μέρα μουσική!
  21. Δεν δένομαι συχνά με ανθρώπους,αλλά όταν το κάνω,δίνομαι ολοκληρωτικά!
  22. Μέχρι πρόσφατα δεν πίστευα στο "για πάντα"...
  23. Τον Δημήτρη τον γνώρισα ένα Σάββατο στα Βρασνά.Με πέρασε για Σουηδέζα τουρίστρια!
  24. Το κλειδί του σπιτιού μου άνοιγε την πόρτα του σπιτιού του!Τυχαίο?Δεν νομίζω!
  25. Έχω έναν αδελφό,αλλά δεν μιλάμε πια...
  26. Είμαι σκορπιός,αλλά από τους αυτοκαταστροφικούς...αν με πειράζεις δεν θα σε εκδικηθώ...
  27. Τρελαίνομαι για το διάβασμα,αλλά διαβάζω μόνο Έλληνες συγγραφείς.
  28. Είμαι πολύ καλή στην ορθογραφία.Στην δουλειά με φωνάζουν "Μπαμπινιώτη"!
  29. Δεν το έχω με την ζωγραφική.Ακόμα και τις πατητούρες  χάλια τις κάνω!
  30. Έχω απίστευτο χιούμορ!Δεν αφήνω τίποτα να πέσει κάτω!
  31. Μετά από την περιπέτεια που είχα,τρέμω μήπως εμφανιστεί ξανά κάτι...
  32. Από 23 χρονών έχω ρευματοειδή αρθρίτιδα.Έπαιρνα φάρμακα για χρόνια,αλλά τα σταμάτησα γιατί κουράστηκα...κάποια στιγμή πρέπει να ξαναρχίσω...
  33. Βαριέμαι τρομερά το σίδερο...ζω για την ημέρα που θα αγοράσω πλυντήριο που θα πλένει,θα σιδερώνει και θα βάζει τα ρούχα στις ντουλάπες...
  34. Είμαι τρομερά παρορμητική....αυτό βέβαια δεν είναι πάντα καλό...
  35. Έχω άτομα στη ζωή μου που η φιλία μας μετράει 30 χρόνια!
  36. Είμαι το πρώτο άτομα που πούλησα stokke στη Θεσσαλονίκη!
  37. Είμαι η μοναδική γυναίκα που τα επιδιόρθωνα και πήγαινα στο σπίτι των πελατών να στήσω τα έπιπλα που αγόραζαν!(Αν δεν με πιστεύετε,ρωτήστε την Ειρήνη!)
  38. Αν σε βγάλω από την ζωή μου θα είναι για πάντα!Εκτός από πρόσφατα που έκανα μιαν εξαίρεση και δεν το μετανιώνω καθόλου!
  39. Έχω έναν σπάνιο κάλο στο νύχι του ποδιού που με ταλαιπωρεί χρόνια...ευτυχώς αυτός είναι θεραπεύσιμος,σε αντίθεση με αυτόν που έχω στο κεφάλι!
  40. Το αγαπημένο μου ποτό είναι η μπύρα!Ποτέ δεν λείπει μια από το ψυγείο μας!
  41. Πέρασα λογιστική στις Σέρρες,αλλά δεν πήγα ποτέ...βλέπετε με κέρδισε ο ερωτας τρομάρα μου...
  42. Είμαι ευαίσθητη σε σημείο αηδίας...
  43. Μου αρέσουν πολύ οι εκπλήξεις και κάνω συχνά στους δικούς μου ανθρώπους!
  44. Δεν φοράω ποτέ τακούνια!Όσες φορές το επιχείρησα,γελούσαν και οι πέτρες!
  45. Όταν ήμουν μικρή έγραφα ποιήματα.Κάποια από αυτά δημοσιεύτηκαν στο περιοδικό "Μαθητής"!
  46. Παραλίγο να εμφανιστώ στο "3 στον αέρα" με την Μαρία Χούκλη!Αλλά δυστυχώς η εκπομπή σταμάτησε...
  47. Όταν δεν είμαι καλά,ξεσπάω στα μαλλιά μου...
  48. Με την μαγειρική δεν το 'χω...ευτυχώς το 'χει ο Δημήτρης!
  49. Τρώω γλυκά σπάνια!
  50. Τρελαίνομαι για σουβλάκια!Τα καλαμάκια τα έχω μόνο για τον καφέ μου!
  51. Θέλω πολύ να κάνω τατουάζ,αλλά δεν με αφήνουν...
  52. Μου αρέσουν τα παζλ,ιδίως τα τρισδιάστατα.
  53. Θα με δεις σπάνια με φούστα ή φόρεμα.
  54. Έχω περπάτημα φορτηγατζή!
  55. Δεν βάφομαι ποτέ!ίσως είμαι η μόνη γυναίκα που στην τσάντα της δεν θα βρεις ούτε ένα καλλυντικό.Πιο πιθανό είναι να βρεις κατσαβίδι!
  56. Δεν μπορώ να κρατήσω ζωντανό κανένα φυτό!Μέχρι και τα ψεύτικα τα μαραίνω...
  57. Δεν ξέρω να οδηγώ...
  58. Μου αρέσει πολύ να περπατάω στη βροχή!
  59. Έχω πεσει από καρέκλα ενώ καθόμουν...(Ειρήνη σε βλέπω,μην γελάς!)
 +1  Δεν θυμάμαι ποτέ που βάζω τα πράγματα μου...κι ας τα έβαλα κάπου εύκολα γοα να το θυμάμαι...

Τι λέτε?Παίζεται κι εσείς μαζί μας?Περιμένω τα σχόλιά σας!


Μπορείτε επίσης να διαβάσετε τι έγραψε η Reggina,η Δέσποινα,η Αντωνία με τον σύζυγό της, η Γιάννα και η Τέσση!

Σας φιλώ!

31 σχόλια:

  1. Σουηδέζα τουρίστρια λοιπόν! Αυτό με το κλειδί σιγουρα ήταν σημάδι!
    Ευχαριστήθηκα πολύ τα 59+1σου!!!

    P.S: Η Μαρίνα (εγώ δηλαδή) έχω το Little Box of Luv. Αυτό που έβαλες πιο πάνω είναι της Τέσσης 😉😉😉😉

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λοιπόν λοιπόν έρχεται κι απο μενα σύντομα! Γελασα πολυ με τα περισσότερα.
    Να σαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εντάξει στα 40 μη σου πω και περισσότερα πρέπει να ταυτίστηκα!! Παρά πολλά κοινά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χαχαχα!!! Δεν ξερω τι να πρωτοσχολιασω!!!!
    Σε απολαυσα οσο δεν παει! Αυτο με την καρεκλα το εχω παθει ουκ ολιγες φορες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αρχίνα να σχολιάζεις ένα ένα με την σειρά!έχουμε χρόνο!Να μου φιλήσεις τα κορίτσια σου!

      Διαγραφή
  5. Καλά είσαι νούμερο κι εσύ!!!!
    Σε πολλά βλέπω τον εαυτό μου!!! χο χο χο
    Δε βάφομαι, δε φοράω τακούνια (ποιες πέτρες γελάνε;; όλη η υφήλιος) δε φοράω φούστες συχνά... φοβάμαι τις σκάλες.... μισώ το σίδερο γι αυτό κι έχω κόψει κάθε επαφή μαζί του....
    Κατα τ' άλλα σ' αγαπώ ρε!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τόσα κοινά ε;Αν δεν με περνούσες 10 χρόνια θα έλεγα πως μας χώρισαν στη γέννα!χιχιχιχ!Κι εγω σ'αγαπώ!

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
  6. Σοκαρίστηκα που δεν ξέρεις να οδηγείς!!!!! Κατα τα άλλα πολλά κοινά φυσικά, το περίμενα άλλωστε!! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλά Βάσω τελικά πρέπει το blogging να είναι γονιδιακό!Κι εγώ ταυτιστηκα με μερικά από αυτά που εγραψες ,ειδικά με το σίδερο! Πρέπει να γίνει ολόκληρη οροσειρά για να το ξεκινήσω!
    Πολύ ωραίο παιχνίδι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εγώ θα σταθώ στο γεγονός με τα κιλά... Πού ακριβώς τα έχεις;; Δηλαδή αν δεν τα είχες, πώς θα ήσουν;;; Άσε μας κουκλίτσα μου! χαχαχαχα
    Όσο για τα υπόλοιπα , ταυτίζομαι απολύτως με το σίδερο... Ειδικά αυτές τις μέρες... Φιλάκια γλυκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χάρηκα που σε γνώρισα και εσένα. Και εγώ γέλασα με την καρέκλα.

    P.S.: Είναι Τέσση και όχι Τάσση, μάλλον από κεκτημένη ταχύτητα το έγραψες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε αυτή την ανάρτηση έχω την τάση να αλλάζω τα ονόματα...καλησπέρα!

      Διαγραφή
  10. Πόσο ενδιαφέροντα αυτά που έγραψες !!! Έμαθα και άλλα για σένα !! Και εννοείται αυτό με τα κιλά αδυνατώ και εγώ να το καταλάβω.... Πώς ήσουν δηλ πριν σε έπαιρνε ο αέρας;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλά,δεν λέω ότι είμαι γεμάτη,αλλά λίγο κοιλιά θα ήθελα να την χάσω...

      Διαγραφή
  11. Αυτό το κόλπο με τα φυτά το ξέρεις κ εσύ έτσι???πφφφφ και νομιζα πως είμαι η μόνη που το καταφέρνω.
    Πολλά φιλιά Βάσω μου.Χαρηκα πολύ για την γνωριμια
    pelomaboq.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Όλα τα περίμενα από εσένα Βασούλα, αλλά να μην ξέρεις να οδηγείς;;;; Σοκ και δέος χαχαχαχ Την αγάπη μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ τη χάρηκα την ανάρτηση σου Βάσω και τη γνωριμία!!!
    Αφού στο τέλος, νόμιζα πως είμαι εγώ η Ειρήνη στην οποία απευθύνεσαι... χιχιχι!!!
    Σε φιλώ γλυκά!
    mama-Irini >>> www.mamadoistories.gr/2016/09/59-syn-1-pragata-gia-emena-viral.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. 55. Ειμαςτε 2!Οχι απλα κατςαβιδι,αλλα ελβετικο σουγια🙂

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ρε Βάσω εξήγησε μου κάτι, πώς γίνεται να έχεις νεύρα νταλικιέρη, να περπατάς σαν φορτηγατζής και να μην ξέρεις οδήγηση? αχαχα Σε απόλαυσα, γελούσα μόνη μου...αρκετά κοινά έχουμε, αυτό με το μαλλί, άσε τι να σου πω...Με το κλειδί... καρμικό να πω? φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

θα ήθελα να ακούσω την γνώμη σας!