menu

Αρχική About me σκέψεις blogging παίζοντας με τις bloggers guest posts Οι ιστορίες μου

logo

οι μικρές μου στιγμές...τόσο μικρές...αλλά τόσο μεγάλες!!!

5 Ιουν 2016

κάλεσμα σε μουσικό ταξίδι από το Καρυδότσουφλο!

Το αγαπημένο μας καρυδότσουφλο μας προσκαλεί σε ένα ταξίδι μουσικό!Κι όταν εγώ ακούω για μουσική,δεν μπορεί να λείπω!(όπου γλέντι και χαρά,η Βασίλω πρώτη!)

Με την μουσική έχω μια σχέση πάθους.Δεν μπορώ να φανταστώ πως θα υπάρξει μια μέρα στη ζωή μου που θα σταματήσω να ακούω...

Τραγούδια πολλά κι αγαπημένα,τόσα που δεν ξέρω πια να επιλέξω για αυτή την ανάρτηση.Θα σας δώσω ένα δείγμα,αλλά αν μπορούσα να τα βάλω όλα,δεν θα έφταναν ούτε 1000 ποστ!


Διόδια

ότι κι αν πω για αυτό το τραγούδι θα είναι λίγο....


Τώρα θα δεις μες στης ψυχής τα υπόγεια
τραπέζι με ψωμί, νερό κι αλάτι
τώρα που δεν υπάρχουνε διόδια
που πέφτει σαν ζεστή βροχή η αγάπη.



Εν λευκώ

όταν το ακούω,απλά θέλω να τα σπάσω όλα λέμε....

Και σε λυπούνται που δεν το `χεις νιώσει
κι εσύ λυπάσαι που το ξέρεις πρώτος
και που κανείς δεν είχε λάβει γνώση
πως η σιωπή σου ήταν χρόνια κρότος.

Δικαίωμά μου να ποντάρω λίγα
Δικαίωμά μου να πηγαίνω πάσο
κι εκεί που λένε πως ποτέ δεν πήγα
εγώ δεν πρόλαβα να το ξεχάσω
Κι όποιος ρωτήσει γιατί πάντα φεύγω
μ’ αυτό τον τόνο του λευκού στο βλέμμα
του λέω μια φράση σαν να υπεκφεύγω
με μια ελπίδα να `ναι σαν κι εμένα...

Τίποτα σημαντικό...
Ζω μονάχα εν λευκώ....


                                  

Το μέτρημα

Αγαπημένη Μποφίλιου με στίχους που μιλάνε στην καρδιά σου....


Και μου βγαίνουν πάντα λίγοι
ή μου βγαίνουνε πολλοί
κι είναι η μοναξιά που επείγει
ό,τι με μελαγχολεί.
Και μου βγαίνουν πάντα λίγοι
ή μου βγαίνουνε πολλοί
σ’ ένα μέτρημα που ανοίγει
την παλιά μου την πληγή.

                                 

Να μ'αγαπάς

Αγαπημένο Τρίφωνο....


Να μ’ αγαπάς εαυτέ μου σ’ έψαχνα παντού.....

                                 

Τ'ανείπωτα


τάσου λιγάκι, μη μιλάς, άσε το χτύπο της καρδιάς
να πει ό,τι είναι για να πει, στο φως να γεννηθεί..
Για ένα τίποτα, μη φοβηθείς, πώς φτάσαμε στ’ανείπωτα..

                                 

Just give me a reason

Pink...ένα τραγούδι που κυριολεκτικά λατρεύω!


Just give me a reason
Just a little bit's enough
Just a second we're not broken just bent
And we can learn to love again
It's in the stars
It's been written in the scars on our hearts
We're not broken just bent
And we can learn to love again...

                                 

Wind beneath my wings

ένα τραγούδι που πάντα θα μου θυμίζει μια φίλη η οποία κάποια στιγμή μου το είχε αφιερώσει....

Did you ever know that you're my hero,
and everything I would like to be?
I can fly higher than an eagle,
'cause you are the wind beneath my wings...

                                 




Πιτσιρικάς


Και τίποτ’ άλλο δε θυμάμαι να `χω ζήσει
που να `χει μέλι από σκουριά στην άκρη του σβησμένο, 
όσο όταν στέκομαι στα πόδια μου μετά από μεθύσι
και να με πάρεις αγκαλιά στο δρόμο περιμένω.


Είχα ένα όνειρο


Τώρα τα όνειρα ξυπνήσαν ξαφνικά
βγήκαν στο δρόμο κι είναι μέρα μεσημέρι.
Tώρα τα όνειρα γυρνάνε απ' τη δουλειά
και βρίσκουν χέρι στο δικό σου πάντα χέρι.
Τα όνειρα μου ζωντανά αληθινά.....



Παλιός στρατιώτης


Δε μου υπόσχεσαι ζωή και θαύματα δεν κάνω
μα αν μου ζητάς λατρεία μου για σένα να πεθάνω
και μία δεύτερη φορά σαν τον παλιό στρατιώτη
θα πέθαινα αγάπη μου καλύτερα απ’ την πρώτη....




κι επειδή δεν με βλέπω να σταματάω,θα σας βάλω το πιο ερώτικο για εμένα τραγούδι του Βασίλη!

Να κοιμηθούμε αγκαλιά

ένα τραγούδι που πάντα θα το αφιερώνω στον Δημήτρη!

Πάλι μέτρησα τ’αστέρια κι όμως κάποια λείπουνε
μόνο τα δικά σου χέρια δε μ’ εγκαταλείπουνε
πώς μ’αρέσουν τα μαλλιά σου στη βροχή να βρέχονται
τα φεγγάρια στο κορμί σου να πηγαινοέρχονται

Να κοιμηθούμε αγκαλιά να μπερδευτούν τα όνειρά μας
και στων φιλιών τη μουσική ρυθμό να δίνει η καρδιά μας
Να κοιμηθούμε αγκαλιά να μπερδευτούν τα όνειρά μας
για μια ολόκληρη ζωή να είναι η βραδιά δικιά μας

Τα φιλιά σου στο λαιμό μου μοιάζουνε με θαύματα
σαν τριαντάφυλλα που ανοίγουν πριν απ’τα χαράματα
στων ματιών σου το γαλάζιο έριξα τα δίχτυα μου
στις δικές σου παραλίες θέλω τα ξενύχτια μου

Να κοιμηθούμε αγκαλιά να μπερδευτούν τα όνειρά μας
και στων φιλιών τη μουσική ρυθμό να δίνει η καρδιά μας
Να κοιμηθούμε αγκαλιά να μπερδευτούν τα όνειρά μας
για μια ολόκληρη ζωή να είναι η βραδιά δικιά μας







11 σχόλια:

  1. Ολα ενα κι ενα!
    Ολα και δικά μου αγαπημένα!!
    Τον παλιό στρατιώτη το είχα ξεχασει. Το βαζω τωρα να το ακούσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπεροχότατα κομμάτια!!!!!!
    Να ξεχωρίσω μισό ποντάκι πιο πολύ "διόδια" "τ ανείπωτα" και "να κοιμηθούμε αγκαλιά";;;
    Και να λατρέψω ακόμη μια φορά αυτόν τον "πιτσιρικά" από τη ταξιδιάρα φωνή;;;;!!!!!!
    Βάσω σε ευχαριστώ πολύ πολύ για τη συμμετοχή!!!!!!!!!!!!!!
    Τα πιο γλυκά φιλιά μου!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εντάξει. Και εσύ δική μου είσαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πωπώ!!! Τι να πρωτοδιαλέξει κανείς! Αχ αυτά τ'ανείπωτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχα όλα αλλά να ξεχωρίσω και εγώ το ντουέτο του Σιόλα με την Φωτεινή Βελεσιώτου και το Εν Λευκό της Μποφιλιου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λες και το έγραψα εγώ αυτό το ποστ!Τι να σου πω για τα τραγούδια που διάλεξες, τα λατρεύω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

θα ήθελα να ακούσω την γνώμη σας!