menu

Αρχική About me σκέψεις blogging παίζοντας με τις bloggers guest posts Οι ιστορίες μου

logo

οι μικρές μου στιγμές...τόσο μικρές...αλλά τόσο μεγάλες!!!

7 Μαΐ 2016

κάτι από τα παλιά....επίκαιρο ή όχι....

Το γράψιμο μου άρεσε από μικρή..πάντα έγραφα κάτι,αλλά το κρατούσα για εμένα....σήμερα,συμμαζεύοντας την βιβλιοθήκη,βρήκα ένα τετράδιο που έγραφα...




με γύρισε χρόνια πίσω....το μάτι μου κόλλησε σε ένα κείμενο του '97....και σκέφτηκα να το μοιραστώ μαζί σας,μιας και μου φαίνεται λιγάκι επίκαιρο...


Η εξερεύνηση

πήρα την απόφαση τον τόπο αυτό ν'αφήσω,
απόψε κόσμε ξεκινώ να σε εξερευνήσω.
Γυρεύω χώρα μακρινή,να έχει λίγη ουσία,
τον κόσμο σας βαρέθηκα με την υποκρισία.

Παίρνω την κιθάρα μου μόνο για συντροφιά μου,
τραγούδι θέλω να σας πω,βγαλμένο απ'την καρδιά μου.
Πόνο μεγάλο κουβαλώ βαθιά μέσα στα στήθη,
το ποτήρι μου πια γέμισε και το νερό εχύθει.

Βαρέθηκα να τριγυρνώ μες στη βρωμιά τα βράδια,
θέλω να ζήσω τώρα πια μακρυά απ'τα σκοτάδια.
Θέλω να βρω ένα βουνό να μην υπάρχει λύπη,
θέλω να βρω μια θάλασσα ο θάνατος να λείπει.

Θέλω να βρω ένα σπιτικό να υπάρχει αρμονία,
γιατί η διχόνοια γκρέμισε τούτη την κοινωνία.
Θέλω να βρω μια γέφυρα αντίκρυ να περάσω
κι όταν θα φύγω από εδώ,λίγο να ξαποστάσω.

Τότε μονάχα θα σταθώ και θα σας χαιρετήσω,
ήρθε η ώρα,θα σας πω,ελεύθερη να ζήσω.....


4 σχόλια:

  1. Θα ήθελα να γράφεις πιο συχνά. Θα έπρεπε να γράφεις πιο συχνά... Σε φιλώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννα μου κι εγώ θα ήθελα να γράφω πιο συχνά,αλλά με ζορίζει ο χρόνος που δεν φτάνει....θα προσπαθήσω...στο υπόσχομαι...

      Διαγραφή
  2. Υπέροχοοοο!! Μα γιατί δεν γράφεις συχνότερα;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ βρε Κατερίνα μου...είμαι σε φάση που στέρεψα,αλλά σιγά σιγά επανέρχομαι...

      Διαγραφή

θα ήθελα να ακούσω την γνώμη σας!