menu

Αρχική About me σκέψεις blogging παίζοντας με τις bloggers guest posts Οι ιστορίες μου

logo

οι μικρές μου στιγμές...τόσο μικρές...αλλά τόσο μεγάλες!!!

13 Δεκ 2013

Λίγο πριν φύγει ο χρόνος...

 Αυτό ήταν.Επιτέλους τελειώνει αυτή η χρονιά,που μόνο καλή δεν θα μπορούσα να την χαρακτηρήσω.Αντιθέτως,ήταν ίσως η πιο δύσκολη που έχω περάσει...ουστ λοιπόν!Φύγε και μην ξανάρθεις!



Πολλά σκαμπανεβάσματα,πολύ ταλαιπωρία σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο και κυρίως μια περιπέτεια υγείας που με ταρακούνησε,αλλά ευτυχώς ήταν κάτι που το ξεπέρασα με επιτυχία!Είχα κάνει και σχετική ανάρτηση,θυμάστε;


Έκανα πολλά λάθη την χρονιά που πέρασε...όμως,είχα το θάρρος να τα αναγνωρίσω και να προσπαθήσω να τα διορθώσω.Και φροντίζω να μην τα επαναλάβω.

 Φέτος,συνέβησαν και πολλά όμορφα πράγματα στη ζωή μου!Μπήκαν νέα πρόσωπα στην καρδιά μου,πρόσωπα αξιόλογα που έγιναν το καλύτερο παρεάκι μου!Δεσμοί που υπήρχαν με κάποια άτομα,έγιναν πιο ισχυροί!

Και φυσικά,τα κοριτσάκια μου,μου έδωσαν για άλλη μια χρονιά υπέροχες αναμνήσεις και πολύχρωμες εικόνες που γέμισαν το μυαλό και την καρδιά μου!Τα βλέπω να μεγαλώνουν,να διεκδικούν τον χώρο τους(ειδικά η μεγάλη νομίζω πως μεγάλωσε απότομα)και ευγνωμονώ τον Θεό που υπάρχουν στην ζωή μου!



Τελειώνει η χρονιά λοιπόν.Και αυτό που διαλέγω να κρατήσω,είναι όλες εκείνες οι όμορφες στιγμές που έζησα,εκείνες που μου έδωσαν δύναμη,εκείνες που με γέμισαν σαν άνθρωπο!

Και φυσικά θέτω νέους στόχους για το 2014


  • Να περνάω περισσότερη ώρα με τους δικούς μου!
  • Να μην αφήνω τίποτα να μου χαλάει την διάθεση!
  • Να χαμογελάω περισσότερο!
  • Να ελπίζω περισσότερο!
  • Να ονειρεύομαι περισσότερο!
  • Να ζω την στιγμή!
  Στόχοι που θα τους κατακτήσω!

   Εύχομαι,μέσα από την καρδιά μου σε όλους,να έχουμε τα πιο όμορφα Χριστούγεννα και η νέα χρονιά να μας φέρει όλα όσα ονειρεύομαστε!










10 σχόλια:

  1. καλημερα φιλη μου!
    μου αρεσε πολυ ο απολογισμος σου μα και οι νεοι σου στοχοι!
    πολυ καλο ποστ!
    ευχομαι οτι καλυτερο για το νεο ετος!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ Βάσω μου!
    Σιγά-σιγά όλοι μας θα κάνουμε (αν δεν τον έχουεμ κάνεθ ακόμα) τον απολογισμό μας και θα βάλουμε νέους στόχους για την νέα χρονιά! Το θέμα είναι να έχουμε επίγνωση των πραγμάτων και να γινόμαστε κάθε μέρα καλύτεροι άνθρωποι! Σου εύχομαι μόνο τα καλύτερα! Και φυσικά να χαίρεσαι τις κουκλάρες σου!
    Την ΚΑΛΗΜΕΡΑ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλές γιορτές και μακάρι το νέο έτος να είναι πολύ καλύτερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. γεια σου φιλη μου, πολυ ωραιες και γλυκες ευχες. καλο σου βραδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή χρονιά Βάσω! Να περνάς υπέροχα με τις κόρες σου! Έχω αρκετό καιρό να ασχοληθώ με το blog και γι' αυτό μόλις σήμερα είδα το μήνυμα σου. Αν και καθυστερημένα ευχαριστώ! Επιστρέφω όμως και θα τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

θα ήθελα να ακούσω την γνώμη σας!