menu

Αρχική About me σκέψεις blogging παίζοντας με τις bloggers guest posts Οι ιστορίες μου

logo

οι μικρές μου στιγμές...τόσο μικρές...αλλά τόσο μεγάλες!!!

13 Ιουλ 2013

μια έκπληξη για την Στέλλα!

  Πόση χαρά μπορεί να δώσει κάτι σε ένα παιδί!και πόση χαρά μπορείς να νοιώσεις βλέποντας το παιδί σου πραγματικά ευτυχισμένο!

  Όταν πηγαίναμε στο πάρκο,η Στέλλα στεναχωριόταν γιατί οι φίλοι της είχαν το ποδήλατό τους,ενώ το δικό της ήταν στο χωριό.Ετσι λοιπόν,αποφασίσαμε,τώρα που θα γυρνούσε μόνος του ο Δημήτρης από το χωριό να της το έφερνε.Εκείνος όμως,έκανε κάτι ακόμα καλύτερο.Της έφερε ένα καινούριο!



  Δεν πρόλαβε καλά καλά να το κατεβάσει από το αυτοκίνητο κι εκείνη είχε ήδη ανέβει πάνω κι ετοιμαζόταν για την πρώτη της βόλτα!Ηταν πολύ χαρούμενη κι αυτό το έβλεπες στο πρόσωπο της!



  Τελικά δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο,από το να βλέπεις το παιδί σου ενθουσιασμένο.Γιατί στην ζωή αυτό έχει σημασία.Οι μικρές δόσεις ευτυχίας που σε γεμίζουν τα παιδιά σου!Αυτό μετράει κι εγώ είμαι πολύ χαρούμενη που ήμουν εκεί για να το ζήσω!



  Αρχίζουν οι βόλτες μας λοιπόν!Είμαι σίγουρη,πως αυτό το δώρο θα της μείνει αξέχαστο!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα ήθελα να ακούσω την γνώμη σας!