menu

Αρχική About me σκέψεις blogging παίζοντας με τις bloggers guest posts Οι ιστορίες μου

logo

οι μικρές μου στιγμές...τόσο μικρές...αλλά τόσο μεγάλες!!!

7 Μαρ 2013

Τέλεια μάνα?...όχι εγώ!!!!

Από την ώρα που μαθαίνουμε για την εγκυμοσύνη μας,αγωνιούμε για τον αν θα είμαστε η "τέλεια" μαμά.Θα το μεγαλώσουμε σωστά;θα το κάνουμε ευτυχισμένο;Θα του προσφερουμε όσα θα θέλει;Και όταν αυτό γεννηθεί,παλεύουμε να ισορροπήσουμε ανάμεσα στους ρόλους που έχουμε ως γυναίκα,εργαζόμενη,σύντροφος,μαμά και συχνά δεν αισθανόμαστε "καλές" μάνες για το παιδί μας.
Κι εκεί υπάρχουν πάντα οι καλόβουλες "τελειες" μητέρες που φροντίζουν αμέσως να αμφισβητίσουν την μητρική μας φροντίδα.Αυτές που τα ξέρουν όλα και τα κάνουν όλα σωστά.Αυτοί οι φωτεινοί παντογνώστες που έχουν άποψη για όλους και για όλα.Που ζουν κλεισμένες στον "τέλειο" κόσμο τους και οι παρωπίδες τους τις εμποδίζουν να δουν δεξιά κι αριστερά.Ποιον προσπαθούν να πείσουν;Σίγουρα όχι εμένα!
πολλές φορές θύμωσα μαζί τους,στην πορεία όμως τις προσπέρασα.Δεν έχω κάτι εναντίον τους.Είμαι όμως εναντίον των ανθρώπων που βλέπουν τα πράγματα μονόπλευρα.Σου λένε να διαβάσεις κανένα βιβλίο.Εγώ τους λέω πως στα βιβλία όλα είναι όμορφα γραμμένα.Οταν όμως αντιμετωπίσουν την πραγματικότητα,τότε τα λέμε!Γιατί εκεί όλα είναι διαφορετικά.
οταν ένα παιδί έχει μια ά συμπεριφορά,όλοι θεωρούν ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα στο σπίτι του.Και γιατί παρακαλώ θα πρέπει να υπάρχει πρόβλημα στο σπίτι του;Εσείς δεν θεωρήτε ότι το παιδί έχει τα δικά του θέλω και τις δικές του απόψεις.Γιατί όταν κάτι πάει στραβά θα πρέπει να ευθύνεται το σπίτι του;Και εν πάσι περιπτώσι,δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει να μπαίνουμε σε αυτή τη διαδικασία σύγκρισης για το πια είναι καλύτερη μαμά!
Είμαστε άνθρωπου και κάνουμε λάθη.Αυτό δεν σημαίνει πως δεν αγαπάμε τα παιδιά μας.Ναι δεν είμαι η "τέλεια" μάνα.Ναι δεν έχω τα "τέλεια" παιδιά.Αυτό δεν σημαίνει πως τα αγαπώ λιγότερο από εσάς και πως δεν κάνω ότι καλύτερο μπορώ για να τους εξασφαλίσει μια ευτυχισμένη ζωή.Ναι τους φωνάζω,ναι βάζω τιμωρίες,αυτό δεν σημαίνει πως δεν είμαι σωστή μαμά.Σημαίνει πως προσπαθώ να τους βάλω όρια που πρέπει να σέβονται γιατί στην αληθινή ζωή τα όρια θα είναι μεγαλύτερα.Ούτε σημαίνει πως δεν τα σέβομαι.Αν δεν τα σεβόμουν,απλά δεν θα ασχολούμουν μαζί τους.
Εχω καθαρή την συνείδηση μου.Ξέρω πως κάνω ό,τι είναι δυνατόν για το καλύτερο τους και δεν δέχομαι κριτική από κανέναν για το θέμα αυτό.Θα κριθούμε όλοι εκ των υστέρων από τα ίδια μας τα παιδιά!

 ααααααααα.....
                και μην το παίρνεται προσωπικά!
                                   Γενικά μιλάω!!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα ήθελα να ακούσω την γνώμη σας!