menu

Αρχική About me σκέψεις blogging παίζοντας με τις bloggers guest posts Οι ιστορίες μου

logo

οι μικρές μου στιγμές...τόσο μικρές...αλλά τόσο μεγάλες!!!

24 Μαΐ 2012

"ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΙΣ ΚΟΡΕΣ ΜΟΥ"

Αγαπημένα μου κοριτσάκια,
  
  ξέρετε πως είστε ό,τι πιο σημαντικό έχω καταφέρει στη ζωή μου.Εσείς μου δίνεται δύναμη να αγωνίζομαι και να προχωρώ στο δύσκολο δρόμο της ζωής.
για σας παλεύω καθημερινά να κάνω ό,τι μπορώ για να είστε ευτυχισμένες.
  Γνωρίζω ότι κάνω λάθη στην προσπάθεια μου να σας μεγαλώσω σωστά.Το να είσαι μητέρα δεν έχει οδηγίες για να διαβάσεις.Τ ομαθαίνεις σιγ΄σ σιγά.Στο μαθαίνουν καθημερινά τα παιδιά σου.,Αυτά σου δείχνουν τον τρόπο.
  Νοιώθω πολύ ευλογημένη που σας απέκτησα και ευχαριστώ καθημερινά το Θεό γι'αυτό.Ακόμα κι όταν χάνω τον έλεγχο,να ξέρετε πως σας αγαπώ και πως θα έδινα και τη ζωή μου για σας.
  Θέλω να είστε πάντα αγαπημένες και ευτυχισμένες.Η αδελφική αγάπη είναι πολύ δυνατή και τα νικάει όλα.μπορεί τώρα που είστε μικρές να μαλώνετε και να διαφωνήτε,αλλά όταν μεγαλώσετε θα καταλάβετε πόσο ανάγκη έχετε η μία την άλλη.
  Σε όλες τις καλές ή άσχημες στιγμές να είστε ενωμένες.Να δύνετε δύναμη η μία στην άλλη.Η χαρά όταν μοιράζεται πολλαπλασιάζεται και η λύπη διαιρείται!!! Κι εγώ θα είμαι πάντα δίπλα σας να σας προστατεύω,να σας συμβουλεύωκαι κυρίως να σας αγαπώ.
κι όταν κάποια στιγμή εγώ θα έχω φύγει από κοντά σας,θα ξέρω πως δεν θα είστε μόνες.Πως θα είστε ενωμένες και αγαπημένες και θα χαμογελώ...
  
          Να ξέρετε πως σας αγαπώ όσο τίποτα στον κόσμο!!!

                       Με αγάπη,η μαμά σας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα ήθελα να ακούσω την γνώμη σας!