menu

Αρχική About me σκέψεις blogging παίζοντας με τις bloggers guest posts Οι ιστορίες μου

logo

οι μικρές μου στιγμές...τόσο μικρές...αλλά τόσο μεγάλες!!!

10 Φεβ 2012

χρόνια πολλά κοριτσάκι μου!

11/02/2006!
Σαν σήμερα ήρθε στον κόσμο το δεύτερο μικρό μου θαύμα,η Στέλλα.Και μπορεί να ήταν η δεύτερη φορά που θα γινόμουν μητέρα,αλλά η αγωνία μου και ο ενθουσιασμός μου ήταν ο ίδιος και ίσως μεγαλύτερος!
Ποτέ δεν θα ξεχάσω την στιγμή που την κράτησα για πρώτη φορά στην αγκαλιά μου.Τόσο μικρή και τόσο εύθραστη,το μικρό μου δημιούργημα που άργησε λίγο,αλλά ήρθε!
Κάθε τι που έκανε ήταν σαν να το ζούσα πρώτη φορά!και από μια άποψη το ζούσα,αν σκεφτεί κανείς ότι όλα αυτά που έκανε η Κωνσταντίνα πρώτη φορά,εγώ τα έχασα μιας και ήμουν στη δουλειά.Οχι πως στην Στέλλα δεν δούλευα,απλά ήμουν τυχερή και ήμουν εκεί,στα πρώτα λογάκια,στα πρώτα αρκουδίσματα,στα πρώτα της βήματα!
Από μικρή την φώναζα "γατάκι"γιατί όλη την ώρα έτριβε το μαγουλάκι της στο δικό μου και αυτό είναι κάτι που το κάνει ακόμα!Κάθομαι και την κοιτάω...σκέφτομαι πόσο γρήγορα μεγάλωσε...και την βλέπω να διεκδικεί τον χώρο της και την ανεξαρτησία της!
Είναι ένα πολύ ήρεμο παιδί,ευγενικό και ευαίσθητο.Συγχρώνως όμως έχει κάτι που με κάνει να πιστεύω πως θα τα καταφέρει μια χαρά στη ζωή της κι εγώ θα είμαι εκεί να την βοηθήσω όσο μπορώ.
 Κοιτάζοντας τα παιδιά μου σκέφτομαι πως κάτι καλό θα έκανα στη ζωή μου για να μ'αξιώσει ο Θεός να τ'αποκτήσω.Και μπορεί να γίνομαι κουραστική που μιλάω συνέχεια γι'αυτά,αλλά είναι το πιο σημαντικό πράγμα που υπάρχει στη ζωή μου και σίγουρα εσείς οι μανούλες με καταλαβαίνετε απόλυτα.Σήμερα λοιπόν που η Στέλλα κλείνει τα 6 της χρόνια,μαζί με όλες τις υπόλοιπες ευχές που θα πάρει,θέλω κι εγώ να της ευχηθώ μέσα από εδώ:

       "Αγάπη μου,κοριτσάκι μου,χρόνια σου πολλά και καλότυχα.Εσύ κι η αδελφή σου είστε το φως που ζεσταίνει την καρδιά και την ζωή μου.Εύχομαι να είσαι πάντα γερή και δυνατή.Στη ζωή σου θα βρεις πολλά εμπόδια,αλλά δεν σε φοβάμαι.Είσαι μαγκάκι εσύ και θα τα καταφέρεις.
Κι εγώ θα είμαι πάντα δίπλα σου,φύλακας άγγελος σου,να σε προσέχω,να σ'αγαπάω,να παίρνω δύναμη από εσένα!Γατάκι μου!Σε βλέπω να κοιμάσαι ήρεμη,κουρνιασμένη στην αγκαλιά μου και νοιώθω τόσο ευλογημένη που σας έχω στη ζωή μου!Σ'αγαπώ πολύ.Και τις δύο σας αγαπάω,αλλά σήμερα είναι η μέρα σου.και μια από τις σημαντικότερες μέρες της ζωής μου!
Χρόνια σου πολλά αγάπη μου!Να τα εκατοστήσεις!Ελπίζω να είμαι εκεί για να σε καμαρώνω στις μεγάλες στιγμές της ζωής σου!

                       Σε λατρεύω!
                    
                                     η μαμά σου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα ήθελα να ακούσω την γνώμη σας!